Voorbereidingen - Reisverslag uit Musanze, Rwanda van Bert, Jolanda en Saskia Zalm - WaarBenJij.nu Voorbereidingen - Reisverslag uit Musanze, Rwanda van Bert, Jolanda en Saskia Zalm - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen

Door: Jolanda

Blijf op de hoogte en volg Bert, Jolanda en Saskia

10 Augustus 2018 | Rwanda, Musanze

Een reis naar Rwanda kan niet zonder voorbereidingen. Denk aan een visum, inentingen en bijeenkomsten waarop wij van informatie worden voorzien. Woensdag 15 augustus is er weer een bijeenkomst waarop alle deelnemers, 11 in totaal, weer nader kennismaken met elkaar en wij meer details van onze reis vernemen.

Inmiddels heeft iedereen zijn paspoort ingeleverd voor de aanvraag van het visum en hebben Saskia en Jolanda deze week de verplichte inentingen gehad. Onze vader krijgt 25 augustus zijn inentingen samen met de andere deelnemers. Buiten dat Saskia en ik de jongste deelnemers zijn, zijn wij ook de enige twee deelnemers die niet in Elst/Amerongen wonen. Vandaar dat wij ons thuis hebben laten vaccineren.

• 11 September 2018 - 07:11

Danielle:

Zeker ga ik jullie volgen! Heel veel plezier samen!

• 12 September 2018 - 17:49

Marlien:

Ik ga jullie ook volgen..
    Alvast veel plezier allen

• 12 September 2018 - 20:37

Marijke Stuurman:

Wat een bijzondere onderneming, de zussen met hun vader van 81 jaar op reis. En dan ook nog met zo’n speciale bestemming. Ik wens jullie heel vel plezier en hele mooie herinneringen toe. Geniet! xxx

• 13 September 2018 - 12:07

Marianne Joziasse Reinieren:

Wat een bijzondere reis zal dat gaan worden.ga jullie volgen

• 13 September 2018 - 13:00

Jose Verheyden:

Heel veel plezier en mooie momenten samen!

• 12 Oktober 2018 - 13:02

Wil Zwijnenburg:

Heb jullie verslag gelezen, wat een indrukken krijgen jullie,

Het is hier warm, maar daar nog warmer dcenk ik.

Een hele mooie reis en de hartelijke groeten ,

Wil en Bub