Hoe het allemaal begon.... - Reisverslag uit Musanze, Rwanda van Bert, Jolanda en Saskia Zalm - WaarBenJij.nu Hoe het allemaal begon.... - Reisverslag uit Musanze, Rwanda van Bert, Jolanda en Saskia Zalm - WaarBenJij.nu

Hoe het allemaal begon....

Door: Jolanda

Blijf op de hoogte en volg Bert, Jolanda en Saskia

10 Augustus 2018 | Rwanda, Musanze

Onze ouders Bert en Gerda doen al jaren vrijwilligerswerk bij het Zendings-Diaconessenhuis Bethanië in Amerongen. Na het overlijden van onze moeder is onze vader hiermee door gegaan en voelen wij ons allemaal nauw betrokken bij het ZDH. Onze vader is vorig jaar benaderd of hij interesse had om mee te gaan naar Rwanda en daar kennis te maken met het land en de zusters. Waarop onze vader heeft gezegd dat hij dit alleen wilde doen met zijn beide dochters. En zo is het balletje gaan rollen en het gaat het 5 oktober 2018 dan ook echt gebeuren...... wij gaan naar Rwanda.

Hierbij onder 2 linkjes voor de geïnteresseerden van de zusters in Amerongen en Rwanda.

Links:

www.zdh.nl website van het Zendings-Diaconessenhuis Bethanië
https://www.zustersinrwanda.nl website van de zusters in Rwanda

Groetjes Bert, Saskia en Jolanda

• 30 Oktober 2018 - 02:04

Liny Van Holland:

Lieve Bert ,Jolanda en Saskia , prachtig dat ik jullie reisverslag nu hier nog kan nalezen !
    Wat was het een bijzondere reis ! Dank jullie wel !

Bert, Jolanda en Saskia

Via deze website willen wij onze familie, vrienden en collega's op de hoogte houden van onze voorbereidingen en onze heel bijzondere reis samen met onze vader Bert. Groetjes Saskia en Jolanda

Actief sinds 10 Aug. 2018